Odbiór Przesyłki

Odbiór przesyłki

Odbierając paczkę od kuriera, istnieje kilka kroków, które należy podjąć, by mieć pewność, że jej zawartość zgadza się z zamówieniem lub produkty z zamówienia nie zostały uszkodzone podczas transportu.

Produkty kruche lub szklane, są bardziej narażone na uszkodzenia podczas dostawy i zdarza się, że po wyglądzie opakowania nie zawsze można stwierdzić ich uszkodzenie, dlatego koniecznie, w obecności kuriera:

  • Sprawdź stan opakowania
    Przyjrzyj się paczce pod kątem widocznych uszkodzeń lub oznak manipulacji. Koniecznie zrób zdjęcia opakowania zewnętrznego wskazujące na jego uszkodzenie.

  • Sprawdź zawartość
    Dokładnie zweryfikuj, czy zawartość nie została uszkodzona podczas transportu. Warto być dokładnym i zwracać uwagę na detale.

  • Zweryfikuj zamówione produkty
    Po odbiorze paczki przejrzyj zawartość i upewnij się, że wszystkie elementy zamówienia są obecne.

Co zrobić w razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń?

Jeśli zawartość została uszkodzona należy w momencie otrzymania przesyłki  zgłosić ten fakt kurierowi podczas odbioru i spisać protokół szkody najlepiej w obecności kuriera doręczającego. Protokół powinien zawierać:

  • datę i godzinę sporządzenia protokołu
  • datę i godzinę doręczenia przesyłki
  • opis szkody i stanu przesyłki
  • dokładną informację o opakowaniu przesyłki
  • podpis poszkodowanego oraz podpis kuriera
  • zdjęcia uszkodzonego kartonu zewnętrznego i zawartości przesyłki
  • informację o ewentualnej odmowie przyjęcia przesyłki, jeśli się na to zdecydujesz

Po otrzymaniu uszkodzonego towaru niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do 5000 zł.

Pamiętaj prowadzimy monitoring kamerowy przesyłek które wysyłamy, dlatego jeżeli przesyłka jest naruszona oznacza to, że była niewłaściwie traktowana podczas transportu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium