
Odbiór przesyłki
Odbierając paczkę od kuriera, istnieje kilka kroków, które należy podjąć, by mieć pewność, że jej zawartość zgadza się z zamówieniem lub produkty z zamówienia nie zostały uszkodzone podczas transportu.
Produkty kruche lub szklane, są bardziej narażone na uszkodzenia podczas dostawy i zdarza się, że po wyglądzie opakowania nie zawsze można stwierdzić ich uszkodzenie, dlatego koniecznie, w obecności kuriera:
- Sprawdź stan opakowania
Przyjrzyj się paczce pod kątem widocznych uszkodzeń lub oznak manipulacji. Koniecznie zrób zdjęcia opakowania zewnętrznego wskazujące na jego uszkodzenie. - Sprawdź zawartość
Dokładnie zweryfikuj, czy zawartość nie została uszkodzona podczas transportu. Warto być dokładnym i zwracać uwagę na detale. - Zweryfikuj zamówione produkty
Po odbiorze paczki przejrzyj zawartość i upewnij się, że wszystkie elementy zamówienia są obecne.
Co zrobić w razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń?
Jeśli zawartość została uszkodzona należy w dniu otrzymania lub odebrania przesyłki sporządzić protokół szkody online. Do sporządzenia protokołu przygotuj poniższe informacje:
- datę i godzinę sporządzenia protokołu
- datę i godzinę doręczenia lub odebrania przesyłki
- opis szkody i stanu przesyłki
- dokładną informację o opakowaniu przesyłki
- zdjęcia uszkodzonego kartonu zewnętrznego, sposobu zapakowania i uszkodzonej zawartości przesyłki
Linki do protokołu szkody:
Protokół szkody Inpost: < kliknij tutaj >
Protokół szkody DPD: < kliknij tutaj >
Protokół szkody Orlen Paczka: < kliknij tuj >
Po otrzymaniu uszkodzonego towaru niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do 5000 zł.
Pamiętaj prowadzimy monitoring kamerowy przesyłek które wysyłamy, dlatego jeżeli przesyłka jest naruszona oznacza to, że była niewłaściwie traktowana podczas transportu.